June 2, 2011

Kolot ke?

Assalamualaikum dan selamat malam semua

Kolot kah? Tadi online Facebook..then aku ternampak sorang kawan virtual aku ni upload 1 gambar dia dan dengan seorang lelaki. Kalau tengok-tengok kat atas katil dalam bilik hotel.

Lepas tu aku komen

Aku : Pehhh...selamba je
Dia : Tu kazen aku la..Lagi pun ramai lagi kat dalam bilik tu
Aku : Memang la ramai tapi ade yang salah paham nanti
Dia : Orang yang salah paham tu memang KOLOT !!!!!

Kolot? Perkataan tu menarik perhatian aku. Kolot ke bila orang salah faham gara-gara sekeping gambar yang macam tu? Sekeping gambar yang cukup dapat mengaibkan diri sendiri...Ish3x...

Actually aku bukan la alim sangat. Aku cuma insan biasa yang juga membuat kesilapan. Tapi kalau ada benda yang boleh aku tegur, aku akan tegur la. Tak elok mata aku nampak memang kena tegur la.. Cuba fikir kenapa nak mengaibkan diri sendiri? Tak sedar ke kat situ orang dah pandang serong. Secara tak langsung gak dah menjatuhkan maruah diri.

Aku penah baca kata-kata ni " Biarlah kita berkawan dengan orang yang kolot daripada berkawan dengan orang yang up to date kerana mereka akan membawa kita kepada kebinasaan"

Wallualam

***Maaf aku tak letak pic sebab tak nak mengaibkan sape-sape


1 berani bersuara:

aku yang tak femes said...

tak bijak nak bagi jawapan menipu...
ooohhh kazen ke??? kazen leh aa duk dua2an atas katil??

len kali jawab la : adik laki aku ke, abg aku ke... dah la amik gambo tak semenggah, bodoh lak tu...pastu cakap orang kolot? ekekeke sian betul.

word verifocation : butchy

apesal tak BITCHY?