April 23, 2011

Surf Internet tapi tak guna broadband

Semua orang ingat aku guna broadband..siap tanya bulan-bulan berapa..Ops..aku tak guna broadband la..hehehe...Aku cuma top up handphone pastu bluetooth kat netbook...Betul laa....tak tipu!


Tu bukti...aku guna Hot Tiket Internet. Orang tanya nape tak langgan yang biasa-biasa pakai modem..Sebab aku tak nak ada komitmen..bulan-bulan nak kena bayar..Kalau pakai top up tak de la terasa sangat. Pastu kalau pakai top up ni aku ada 2 pilihan nak surf internet

Pilihan 1

Aku boleh terus surfing internet terus dengan telefon..Yela bukan aku bukan selalu bawak netbook aku g mana-mana pun. Tapi kalau handphone betul aku akan selalu bawak pegi mana-mana.

Pilihan 2

Kalau aku kat umah @ ofis, aku guna handphone aku jadi modem pastu sambungkan ke netbook aku.

Bagi aku tu lagi senang kot...hehe...dan aku takde niat nak pakai yang langgan bulan-bulan buat masa ni. Kecuali....haa....ada kecuali tau..kalau kat sini boleh UNIFI memang aku akan langgan bulan-bulan..

Dulu aku penah pakai broadband celcom..Puas hati la..tiap-tiap bulan RM89/5G tapi masa aku terminate tetiba kena bayar RM300++..what the? Padahal aku dah cukup kot tempoh kontrak tu..Arghh lantak laa...malas nak amek port...Yang penting sekarang aku guna HOT TIKET INTERNET


0 berani bersuara:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Walgreens Printable Coupons