April 14, 2011

Jatuh Cinta dengan Tag Heuer

Selamat pagi semua. Kepada yang bekerja, keje rajin-rajin jangan mengular ye. Arini aku Off habis keje pagi tadi. Dah tido dah...Sekarang masa untuk merehatkan minda dengan "surfing internet"

Tetiba pulak sejak dua menjak ni aku terjatuh cinta dengan TAG HEUER . Bangun-bangun tidur je cari dia kat internet. Tidur pun mimpi kat dia. Opss...jangan salah faham Ok.. Ni bukan Mat Salleh mana-mana cuma jenama jam. Sangat cantik dan smart! Aku suka sebab nampak sporty. Alangkah beruntungnya kalau sape-sape yang berbesar hati nak bagi hadiah ni kat aku tapi aku tak ambil rasuah ok.

Ni ade beberapa contoh jam dari brand TAG HEUER

Untuk Perempuan (Ladies)






Untuk Lelaki ( Man)



Cantikkan? Harga? Erm....x tak payah nak citer laa...beriban-riban.. paling murah pun dalam RM3k++. Kalau yang tak original tapi gred A harga dalam RM100++ - RM400++ ke atas

Ada tak sape-sape bermurah hati nak bagi hadiah? Hahahaha..boleh pulak macam tu kan..  


0 berani bersuara: