February 18, 2015

Kekakuan Sendi? Oh tidak!

Assalamualaikum dan selamat petang.

Pernah tak korang semua alami kejadian macam ni?
Tengah sedap-sedap baring sambil tengok TV. Pastu letak tangan kat kepala. Selang dalam 30 minit nak betulkan balik tangan tak boleh! Sakit dan seolah-olah kaku! Arghhhh! Panik! Gila tak panik tangan takleh gerak. Terpaksa la gunakan tangan satu lagi untuk bantuan luruskan balik tangan.

Mula-mula nurr tak tahu kenapa jadi macam tu. Rupanya ada kaitan dengan kekurangan kalsium dan juga mungkin faktor usia menyebabkan sendi sedikit terjejas. Kalau waktu malam / cuaca sejuk mesti terasa sendi sakit dan menyucuk-nyucuk. Abaikan je la sebab rasa muda lagi ( tak sedar diri betul mak jemah nih ). Lagi setaon nak masuk 3 series.. sedar la sikit! En. suami selalu je cakap "awak tu bukannya muda lagi. Kena la amek supplement".

Akhirnya nurr beli juga supplement sebab sendi bahu kaku. Mencegah lebih baik dari merawat. Risau takut lumpuh ke. Sape tau kan? Kalau operate? No no no! Jumpa doktor pun takut. Ini kan pula nak operate. Mintak dijauhkan laaa...

Apa yang nurr beli? Apa lagi kalau bukan produk Shaklee yang terbukti berkesan.

Korang cubalah gabungan ostematrix (untuk tulang) dan AJHT ( untuk sendi ). Kombinasi Ostematrix + AJHT ni memang terbaik! Korang cubalah. belum cuba tak tahu kesan dia.





Kalau nak beli boleh terus ke blog chanteqsihat
atau boleh juga whatApps nurr 0177533563 / PM je kat FB : Tuan Putri Nurr 


( Untuk pembaca blog nurr, nurr bagi harga kasih sayang )
Kod : Nurrstyle




0 berani bersuara:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Walgreens Printable Coupons