August 5, 2011

Cinta Oh Cinta

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera semua

Dah Lama rasanya Nurr tak update blog ni...Sibuk sikit  dengan kerja...Rasanya belum terlambat nak ucapkan SELAMAT BERPUASA UNTUK SEMUA KAUM MUSLIMIN & MUSLIMAT.

Hari ni nak komen sikit pasal CINTA

Sebenarnya takde kena mengena pun dengan aku buat masa sekarang ni...Eh..eh...Bulan puasa pun nak citer pasal CINTA....hehehe....saje nak amek mood

CINTA OH CINTA

Cinta kadang-kadang membuat kita gembira

Kadang-kadang membuat kita terluka....kecewa.....sedih....

Aku pasti bermacam-macam persepsi pasal cinta dalam kepala korang semua...Tapi sejauh manakah cinta korang? Adakah benar-benar ikhlas atau tulus? Atau hanya sekadar untuk mengisi kekosongan di kala kebosanan?

Cintai lah apa yang ada di depan mata kita....Cintai lah apa yang telah menjadi milik kita.... Jangan biarkan apa yang  ada terlepas hanya kerana cinta kepada bukan milik kita. Hargailah apa yang kita ada....Cintailah sepenuh hati jika mahu kan orang yang kita cinta itu juga mencintai kita sepenuh hati.. Tepuk dada tanya hati "Adakah Aku Mencintai Sepenuh Hati?".

Cinta itu indah jika kita benar-benar menghargainya...Tapi jangan mengharapkan keindahan itu jika kita tidak memberi. Kita harus memberi sebelum menerima.....


0 berani bersuara:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Walgreens Printable Coupons