July 23, 2012

Ending Dejavu di Kinabalu

Sekarang ni musim citer Dejavu di Kinabalu...aku pun terlibat sekali la duduk depan tv pukul 7...Jom kita tengok preview minggu2 akhir citer ni..zassssss


Preview episode akhir:
Nadira berjumpa Ammar ketika menziarahi kubur pemilik jantungnya Inara.Nadira tekejut dan dari situ Nadira sedar dia menyayangi Ammar kerana jantung Inara ada di dalam dirinya. Dia mula meragui cinta Ammar kepadanya.Nadira meminta putus dengan Ammar dan kembali berbaik kepada Bazli.
Bazli mengetahui Nadira cuba menafikan cintanya pada Ammar.Bazli dan Ammar berbaik-baik dan mahu Ammar berjumpa Nadira.Akan tetapi Nadira enggan berjumpa Ammar.
Demi cintanya pada Nadira,Bazli sanggup menyiapkan majlis perkahwinan Nadira dengan Ammar. Tiba hari yang ditunggu,Nadira berbelah bagi untuk memilih Ammar atau Bazli.
Siapa pilihan Nadira?Ammar atau Bazli?
Segala persoalan ini akan terjawab pada 2 OGOS 2012 

credit to: admya


Emosi betul citer ni...aku harap sangat2 ending die nanti si Nazira tu dengan Bazli...sebab ape? sebab Bazli betul2 ikhlas cintakan Nazira...Ammar pulak masih dibayangi dengan Inara...kalau korang agak2 macam mana? Kalau realiti berlaku kat korang..sape yang korang akan pilih?

Tapi korang mesti cakap "Cinta Tidak Semestinya Memiliki"

Tapi bagi aku pulak " Pilihlah seseorang yang  menyintai dan menyayangi kita berbanding orang yang kita sayang atau cintai kerana orang yang kita sayang itu mungkin akan sayangkan orang lain satu hari nanti"

Oleh itu, VOTE FOR BAZLI!!!!

Vote B untuk Bazli dan hantarkan ke 33399

Undian tertinggi akan menentukan ending episod akhir nanti...dah macam citer pangako sa yo je kan..tapi citer pangako sa yo die tayang dua2 scene untuk memuaskan hati semua peminat ^__^

Memandangkan aku Vote untuk Bazli, so ni mp3 OST part Bazli tengah sedih


3 berani bersuara:

CRYSTAL ANABELLA said...

i pun vote 4 bazli!!!
sengal tahap gaban lau ada nadira dlm dunia nyata yang tinggalkan seorng yg mcm bazli untuk ammar.i cant accept it.he4:)

Afasz said...

tak suka ending dia ..suka yg versi ke2 --> http://afasz.blogspot.com/2012/08/dejavu-di-kinabalu-versi-ii.html

nurr said...

Crystal Anabella: kan3x ^__^

Afasz: ending yg nadiran ngn ammar? tp sy ttp nak bazli...hehehe