January 14, 2011

Kisah cinta dari Negara Korea


Suatu masa dulu citer korea sgt2 la femes kt mesia ni... Seingat aku bermula dari zaman skolah masa skolah menengah...Memang m'jadi kegilaan ramai sebab2nye :



1. Hero ensem
2.Heroin comel/cantik
3.citer tu romantik/lucu dll

Klu dulu2 TV3 yang tayang citer ni setiap kul 6.30ptg klu x silap aku laa...tp skang dh xde dh...yg ade pon k TV8 kul 8.30mlm. Tu pon kadang2 jew citer korea.. Untuk 2010 antara citer yang aku tgk Boys Over Flowers, My Fair Lady dan yg latest yang ditayangkan He's Beautiful. Tapi kadang2 ter'skip' gak sbb kul 8.30 tu time Berita Utama.

Yang aku nk share ngn korang skang ni, aku terjumpe mende ni Citer Korea kt web Mesia... Perghhhh best giler!!! skang x payah nk susah2 cari2 DVD ke bagai..tgk jew kt situ..macam2 ade...klu korang x caye cube klik kt Citer Korea ni. Kompem tak rugi punye ^_^ v


0 berani bersuara: