June 10, 2013

Hutang ~ Tapi Liat Nak Bayar

Assalamualaikum dan selamat pagi


ermm.....erm......dan ermmmm lagi sekali...
Ape lah nasib...orang dah berhutang tapi tak bayo2...sedih hati betul la macam ni

Kita pon bukannya duit bertimbun-timbun....dah hutang tu pandai2 lah bayar..tak perlu lah tunggu orang mintak kan? kita orang yang kne hutang ni plak yang rasa malu nk mintak. abes orang yang berhutang tu tak rasa malu ke? kalo takde pun perasaan bersalah, tolong lah ada sikit perasaan malu.
Kalo setakat 2,3hengget tu nurr tak bape nak kisah sangat. Ni beratus2..oh tolong lah... At least kalo tak dapat bayo pon explain la sikit..say sorry ke ape...ni buat diam je...............

Selalu je macam ni....sume orang yang berhutang dengan nurr, xde pon perasaan nak bayo...
Ermm....sedih la mcm ni..nak2 kalo time terdesak rs macam mengemis duit sendiri je T___T

Really Upset


**Lepas ni tak mo dah bagi pinjam duit kat sape2 dah





0 berani bersuara:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Walgreens Printable Coupons