August 13, 2012

Ada ape dengan Zalora?

Assalamualaikum dan selamat pagi semua!

Selamat berpuasa dan selamat hari raya!

Sebenarnya citer ni last week punye tapi baru ade masa nak update..ngeh..ngeh..ngeh.... Zalora? Ape tuuu....haipppp!!! tak kan korang tak tau ape..tu lah yang shopping2 online tuuu...macam2 ade..kt TV pon ade duk iklan bagai...aku salah seorang yg terpengaruh utk shopping di zalora


Sehari selepas payment (5/8/2012) tu aku tengok ade komplen2 dan citer2 yg tak bape best kat facebook Zalora...perghhh...cuak jugak la sebab ada yang cakap barang tak sampai laa...order lain, lain yang sampai laa....tapi aku tawakal je laa...ade rezeki dapat la...

lepas tu memang takde ape2 feedback dari Zalora yang mengatakan dorang dah terima payment...terpaksa la aku send email dan jugak inbox kt FB (6/8/2012)..pastu asyik duk check email je kot2 ade reply dari Zalora...Haipppp!! aku pon ade banyak lagi keje lain nak buat dari duk check email...hampa kot sebab tak takde feedback...tapi pada hari yg sama aku dapat msg kt FB dari Zalora..Actually aku bkn jenis yg sabar..keh3x...padahal bkn lame mana pon..lallalalalalaa


8/8/2012 aku terima parcel dari Zalora....yeay!! \(^_^)/ Alhamdulillah


barang yang diterima memang sebijik dengan kat dalam website dan sangat selesa! thx zalora!

Aku agak pelik dengan komplen2 yang dibaca kat FB Zalora..Salah siapa? Mungkin pengurusan Zalora yang kurang mantap? Al-maklum laa...company baru tapi iklan kaw2 punye...ngeh3x...atau pon salah customer yang tidak mengikut cara2 order dengan betul? Wallahualam~

Kalau rasa kurang percaya dengan shipping method, guna lah COD= cash on delivery...lagi selamat kan? Ini tak...dah taw company Zalora tu kat Shah Alam, umah ko pon kat Shah Alam...ape ke bangangnya cerdiknya pegi buat shipping method? buat lah COD..kan lagi selamat..barang sampai baru bayar..betul tak?

Ape2 pon aku tak serik untuk shopping dengan Zalora ^___^v


0 berani bersuara: