March 12, 2012

Kenduri Kawen | Nervous

Assalamualaikum dan selamat malam semua

Ops..ops..jangan salah faham dulu ye..bukan aku yang nak kawen okey! sedara aku yang nak kawen..hahaha...orang lain yang nak kawen, aku pulak yang nervous lebih-lebih kan..hehe...

Sebenarnya aku nervous sebab bakal pengantin memberikan tugasan yang paling penting untuk aku...apekah? Jeng..jeng..jeng... 

Bakal pengantin memberikan aku tanggungjawab untuk mengandam dia masa majlis akad nikah dan sanding...Besar tu tanggungjawab!!! Mana taknye aku ni bukannye mak andam profesional nak mekap2 bagai...aku cuma mak andam terlampau tak terlatih... Harap-harap aku tak mengecewakan bakal pengantin tu

Untuk majlis akad nikah aku ingat nak mekap ala2 macam video kat bawah ni



credit to : ekyn86

Untuk majlis bersanding nanti aku upload pic ye..

Ape2 pun wish me luck guys!!! ^__^v

0 berani bersuara:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Walgreens Printable Coupons