March 3, 2011

5 Tabiat Saya!

Saya sebenarnya patut post entry ni beberapa hari lalu tapi takde kesempatan. Maseh ye Cik Kala sbb tag saya..sekurang2nya dapat la saya update blog saya yang x bape nk aktif ni..huhu

Wahhh...siap leh menang adiah lg...jom kita tengok cara2 nya :

PERATURAN TAGGING 5 TABIAT SAYA

1. Link kan entry ini ke blog anda
2. Senaraikan tabiat anda
3. Tag 5 orang untuk senaraikan 5 TABIAT MEREKA pula
4. Dah selesai, link kan entry anda itu kt ruangan COMMENT entry ini ( kat blog kak Wawa )

Tarikh tutup: 4hb Mac 2011
Entry anda akan diundi secara rawak dan diberi gift oleh k'wawa :) 


5 TABIAT SAYA


Saya lebih pentingkan tido daripada makan atau kuar g jalan2 kalau saya rasa terlampau penat

kalau mood makan saya tetiba datang, saya akan makan & makan tanpa henti

kalau org atasan marah (kt ofis) saya akan mendengar tanpa menjawab ape2 walaupun saya taw saya x buat salah


org2 bleh ckp ape saje pasal saya...tapi jangan sampai limit kesabaran saya berada pada tahap maksimum


saya paling tidak suke dengan org yang suke tanya soklan terutama pasal lifestyle dan mende peribadi. Kalau aku jawab acuh x acuh tolong paham ye!

Ni jew la serba sedikit tabiat saya...ade byk lagi tapi org mintak 5 jew kan

skang ni tengok plak ape tabiat 5 orang yg di tag ni:
1. Ema Angah
2.Anarm
3. Juan Jutawan
4. Ellis Suriyani
5. Firdaus

SEMOGA B'JAYA!


1 berani bersuara:

..eMa.. said...

cn ne 2..xreti...hahhaa