February 26, 2015

Review : Herb-lax Shaklee

Assalamualaikum dan selamat pagi semua..

Waaaa dah hari Khamis..Esok dah Jumaat. Pastu lusa yeayyy!!
Cepat betulkan masa berlalu. Macam semalam je hari Isnin.

Nurr nak citer satu benda. Perkara ni sangat memalukan terutamanya bagi seorang perempuan.
BUNCIT! ko ghaserr??

Aduyaii tak tahu nak citer macam mana. Pssttt kita cakap kita-kita je la ye. Sebelum raya cina hari tu, nurr ngan kawan nurr ada beli beberapa produk Shaklee. Yang nurr nak citer ni pasal Herb-lax.



Herb-lax ni memang bagus untuk perut.

Testimoni nurr sendiri :
Baru 2x telan herb-lax perut rasa lega sangat...Ringan je rasa...selalu rasa kembung, buncit. Ni perasan macam kempis sikit. Mungkin dia buang sisa toksin kat dalam perut. Nurr telan 2 biji je sebelum tido.

Testimoni kawan nurr aka k.ita :
K.ita takde bagi apa-apa feedback kat nurr masa dia telan 2 biji. Lepas dia telan 4 biji sebelum tido baru dia bagi tahu nurr, "Baguslah!" sambil tunjuk isyarat ibu jari.

Pengambilan Herb-lax ni 2-4 biji sehari bergantung kepada keperluan badan kita. Herb-lax ni bukan buat kita rasa  asyik nak ke toilet macam julap tu. Tidak tidak...Macam biasa je waktu pagi mesti "membuang" dulu. Cuma dia lawas je untuk keluarkan toksin-toksin tu semua.

Herb-lax ni nurr memang sarankan untuk sesiapa yang ada sembelit atau pun perut buncit.
Bagus juga untuk sesiapa yang ambil ubat kurus tetapi macam takde kesan. Ini mungkin kerana perut kita penuh dengan toksin sampai ubat yang kita ambil tu tak dapat diserap dengan berkesan.

Untuk kurus nurr syorkan pengambilan dengan Alfalfa dan Lecithin atau Lecithin sahaja.

Ni je la review yang nurr boleh kongsikan. Nanti nurr bagi review produk Shaklee yang lain.

Nak beli Herb-lax? KLIK SINI 




0 berani bersuara:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Walgreens Printable Coupons