January 16, 2015

Benda simple perempuan wajib tahu

Assalamualaikum & selamat petang semua :)

Balik je ofis terus pegi pejabat Maintanance kat bawah blok. Amek lampu dengan starter. Memang niat nak pasang sendiri walaupun boleh request suruh dorang pasang. Benda ni sangat2 simple dan korang sume wajib tahu. Terutama jenis yang En. Somi selalu takde. Masa mula2 kawen dulu En.somi pon tak percaya isteri dia ni boleh buat... Hehehe..

Tak sia-sia dulu selalu tolong abah. Tukul ke gergaji ke.. Tu pun peralatan biasa yang penah nurr guna masa tolong abah. Nurr takde la lasak sangat.. Lasak sikit je.. He he he.. Lagi satu nurr jenis tak suka lengahkan kerja. So, bila suruh En.suami 2,3x tak bergerak, mula lah nurr amek tangga panjat tukar lampu sendiri. Amek elenkey, pemutar skru buka/pasang katil sendiri. Sampai En.somi bising cakap tu keje die...hehehehe. Sori En.somi, isteri u ni pandai buat kerjA macam tu.. Nasib la tak reti repair keta sendiri. Kalo tak lagi haruuu...hahaha!

Macam nurr ni En.somi selalu outstation berbulan2, jadi kena lah berdikari :-)

Hi En.somi yang jauh nun di sana jaga diri elok-elok untuk Pn. Isteri kat sini. Don't worry I'm OK

XOXO
-nurr-

January 14, 2015

Wordless

January 12, 2015

Salad Nuget Simple

Yum..yum..yum..jemput tengok ye semua.. He he. Ni namanya resepi perut lapar tapi malas.

Salad ni simple je
- Nuget ( goreng & potong )
- mixed salad
- tomato
- dressing salad

Gaul2..tadaaa.. Siap untuk dimakan. Kalo En.somi xde leh la buat macam ni.. He he..



Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Walgreens Printable Coupons