July 5, 2014

Review : Badan Rasa Segar dengan Liquid Chlorophyll Plus


Selamat malam semua..

Belum terlambat kalau nurr nak ucapkan selamat berpuasa...luang masa 10 minit sebab nak share sesuatu yang sangat-sangat bagus.

Tadaaaa....




Setiap malam sebelum nurr memang akan pastikan untuk minum klorofil ni..sebabnya esoknya nak kena bangun awal pagi. Bila minum klorofil ni, nurr rasa badan rasa segar.  Suami nurr pun akan minta gak bancuhkan klorofil ni setiap malam. Klorofil ni takde rasa..jangan risau..kecuali la kalo korang letak terlampau banyak dia akan rasa kelat-kelat sikit...hehe


warna hijau macam warna sayur hijau


Klorofil ni lebih kurang macam spirulina..cuma dia jenis cecair. Sesiapa yang kurang makan sayur macam nurr sangatlah sesuai untuk ambil klorofil  ni. Kalau yang susah nak membuang pon disarankan ambil ni sebabnya dia akan detoks secara lembut.


Bancuh dengan air


Sebenarnya masa mula-mula beli, nurr minum beberapa kali je..pastu tersadai je dalam peti..ish3x! Membazir betul! Lepas tu tetiba ada akak ofis tanya pasal klorofil ni pastu siap bagitau feedback dia amek klorofil ni. Dia cakap " Dia 1 keluarga memang minum klorofil ni..bancuh dan kemudian letak dalam peti ais. Sedap! Pastu kalau anak / cucu dia tak sihat, bagi je minum ni cepat je baik. Yang lagi best, kalau luka atau gatal-gatal, letak je klorofil ni kat tempat luka / gatal-gatal tu. I.Allah cepat elok ".

Haaa....lepas dah dengar testimoni akak tu, terus je nurr continue minum klorofil ni. Daripada duk dalam peti tu, baik minum kannn

Fungsi Klorofil ni untuk mengoksigenkan & mengalkalikan badan kita.
  • Mempertingkatkan tahap oksigen di dalam badan
  • Menyingkirkan bahan buangan daripada badan dengan lembut
  • Mengurangkan kepanasan badan
  • Mengharumkan nafas & badan dari dalam ke luar
  • Mengalkalikan badan
  • Menggalakkan kulit yang sihat dan bersih

Harga Ahli Liquid Chlorophyll Pluss : RM38 sahaja ( Tahan 2-3 bulan )
Kalau time ada promosi lagi murah tau
Boleh beli kat mana-mana Outlet Cosway

uolss boleh guna ID nurr.
MY615309 NURUL ASNIRA


XOXO,



 

18 berani bersuara:

Ninie@Aini said...

Wow.beatnya testimoni...mintax izin guna id cosway yer

nurr said...

Bolehh..silakan :)

Dorra Sa said...

Thank you utk testimoni. this is my first time beli and hrp ianya berkesan buang jerawat yg setelah sekian lama bertandang d muka. hehe.. Oh I also pinjam your ID. thanksss 😃

Dorra Sa said...

Thank you utk testimoni. this is my first time beli and hrp ianya berkesan buang jerawat yg setelah sekian lama bertandang d muka. hehe.. Oh I also pinjam your ID. thanksss 😃

Unknown said...

Nurul. . Mtk izin guna id. Tq info.

Siti Najihah Mohamad Nor said...

Nice sharing...tq. Pernah consume klorofil ni tp xbrp konsisten. Bersemangat plak nk minum blk..hihi

Lukman Hakim said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Unknown said...

Minta izin pinjam id ye. Thks

Unknown said...

Minta izin pinjam id ye. Thks

nurr said...

Ok awk. Boleh simpan & guna lg di masa akan dtg ye

nurr said...

Ok :)

nurr said...

Hehehe..kan

nurr said...

Bolehhhh...jgn Lupe save utk kegunaan akan dtg ye

Muhammad Khabir said...

Minta tumpang id yer. Terima kasih daun keladi... (^^)

Sikakak 1992 said...

minta pinjam id yea

Sikakak 1992 said...

minta pinjam id yea

nurr said...

Muhammad Khabir & sikakak : Bolehhh :)

saakdon fadli said...

Salam nak tanya sebelum tidur saya ada beberapa jenis supliment yang nak di minum saya ada cuka kurma,alevora,arabic gum dan yg terkini klorofil diantara produk2 diatas kena perluke dijarakkan masa utk meminumnya.

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Walgreens Printable Coupons