February 3, 2014

Bantuan Baucer Harian RM35

Salam semua dan selamat tengahari

Oke harini banyak betul pertanyaan mengenai baucer harian RM35 tu.

Harap semua bertendang bertenang semua. Member sebelah ni baru je call Jobs Malaysia di talian 03-8320 2713/4/5

Bantuan ini akan diberikan kepada miskin tegar bandar

Apa yang anda perlu lakukan? Tak Perlu lakukan apa-apa. Duk diam-diam je
Tiada permohonan perlu dibuat. Tiada borang perlu di isi.

Pemilihan akan dilakukan terus oleh pihak Jobs Malaysia dan jika anda layak pihak Jobs Malaysia akan hubungi anda terus. Apa yang penting nama anda sudah berdaftar dengan eKasih dan gaji di bawah RM3000.

Macam mana nak daftar dengan eKasih? boleh ke Jabatan Pembangunan Persekutuan di negeri masing-masing

Ahaa...jangan ingat semua orang layak mendaftar dengan eKasih. Hanya yang betul-betul miskin dan menepati syarat je yang lepas.

Semak diri sendiri, kalau dah tiap minggu mampu makan KFC, McD, tengok wayang tu, jadi paham-paham sendiri la ye...huhuhu..berilah peluang kepada orang yang betul-betul yang memerlukan.

Maklumat lanjut terus je call Jobs Malaysia. Ni je serba sedikit info yang nurr tahu

Peace yawwww~~ v



Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Walgreens Printable Coupons