January 29, 2013

SEDIH

Tetiba rasa nak ketuk-ketuk keyboard ni.....mcm biasa blog ini saje tempat utk aku bercerita dan luahkan perasaan...

2,3 ari ni mcm2 yang mengganggu emosi dan perasaan aku...aku tahan....cuba kuatkan diri...kuatkan hati...sebab aku yakin aku boleh kuat! selama ni aku sentiasa kuat... tapi arini kemuncaknya.... airmata aku gugur jugak akhirnya...Allahuakbar! sedihnya rasa hati......sesungguhnya Allah itu maha mengetahui...

dalam ruang segi empat yang sempit ini aku menangis seorang diri...... cuba untuk kumpulkan kembali semangat...cuba untuk kuatkan kembali hati.... Ya Allah sesungguhnya engkau maha pengampun....adakala waktunya hamba ini khilaf....khilaf dalam melakukan sesuatu...

tarik nafas sedalam2nya....sedaya upaya akan aku simpan jauh dilubuk hati... esok akan aku bangkit lagi..berusaha untuk jadi yang terbaik....semoga aku akan menjadi seorang lebih kuat dan tabah dalam mengharungi hidup ini...berusaha untuk berdiri di dalam lautan manusia di muka bumi ini

airmata tolong lah berhenti mengalir.......tolong lah....tolong lah.....teruskan tersenyum.... ini hanyalah secebis ujian yang diberikan...Allah tidak akan menguji umatnya jika Dia tahu umatnya tak mampu menghadapinya.

aku kuat...aku kuat....dr dulu smpai sekarang aku kuat.....betulkah? atau pun aku sudah tidak kuat lagi? hati aku dah tak mampu.......tak mampu untuk menjadi kuat....Allahuakbar! Jgn sesekali mengalah...mengalah itu bukan diri aku....aku sentiasa kuat.... semangat suami, abah & ma ada dalam diri aku

**aku maafkan semua orang disekeliling aku


0 berani bersuara:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Walgreens Printable Coupons