June 6, 2012

Di Sebalik Tabir Majlis Kawen | Joe & Ina

Assalamualaikum...

Alhamdulillah..selesai sudah majlis perkahwinan adik aku....Penat masih lagi belum hilang... Penat jugak jadi wedding planner tak terlatih ni...patut la orang amek bayaran mahal kan..huhuhu....

Tugas aku sebenarnya takde la banyak sangat..cuma kena siapkan pelamin,bilik pengantin, meja makan beradap, barang hantaran dan bunga telur..Walaupun tak banyak tapi stress tetap ade sebab nak kena layan permintaan pengantin kan..Adik aku ni lelaki..kiranya pelamin just simple2 je la sebab sambut menantu....mula2 tak nak buat pelamin..just dlm bilik dgn tempat makan beradap je...so, senang la keje aku..alih2, last minit cakap nak buat pelamin plak..adess...sabo je laaa....

Kat bawah ni sedikit gambar yang dapat dikongsikan..next entry aku akan bagitau berapa bajet yang diperlukan...zasss...layannnnnn







Pelamin takde kerusi...huhuhu...ni kira tempat utk amek gambar shj bukan utk bersanding..sekian, terima kasih

***ehem2...takde upah ke buat sume ni?

0 berani bersuara: