March 20, 2012

Mak Andam Tak Pro

Assalamualaikum dan selamat malam semua

Hikhikhikhik...nak gelak plak rasanya...tetiba plak bleh jadi mak andam terjun aka mak andam tak terlatih..
Eh biar lah! At least aku berani mencuba kan..

Hari tu aku ade cakap nak upload pic kan..tgk ler..sila jangan kritik pedas-pedas sebab aku bukan mak andam profesional..huhuhu...1st time okey mekap org kawen camni

 sori pic ni blur

 masa akad nikah

Pengantin tak nak pakai bulu mata pelesu..hikhikhik

Rasa macam da tebal giler dah mekap..bila amek pic x bape nampak plak..blusher pon x nampak..adehhh..aku sebagai mak andam rasa tak puas hati..rasa nak mekap lagi skali je

Okey!! Masa utk dikritik! Tutup mata & telinga laju2

0 berani bersuara:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Walgreens Printable Coupons