March 31, 2012

Cover Timeline Facebook

Assalamualaikum dan selamat petang semua...selamat berhujung minggu

tak keluar jenjalan ke? Aku macam biasa la "lepaking" kat umah mengadap skrin ni haa...

Pagi tadi online facebook tengok sume page dah bertukar jadi timeline...hehehe...ramai jugak yang duk komplen tak best tapi bagi aku ok la..senang nak check aktiviti yang berlaku kat page. Dan yang aku paling suke Auto appear ape2 je yang dah update sebelum ni..tak payah susah-susah nak share banyak-banyak kali..fans dah boleh tahu ape-ape yang sebelum ni..

Dengan pantasnya aku create cover untuk page aku...takde la cantik sangat tapi boleh la untuk dijadikan cover kedai-kedai aku tu



Jemput la jenguk-jenguk kedai-kedai kat atas ^__^ mana tahu ada yang dicari dan berkenan dihati

0 berani bersuara: