June 24, 2011

Satu Cerita....

Assalamualaikum dan selamat sejantera semua……

Kepercayaan………Ke mana hilangnya? Kejujuran…………..Ke mana perginya?

Aku tercari-cari dan aku tertanya-tanya…..masih ada lagi kah kepercayaan dan kejujuran itu? Saban hari aku sentiasa siramkan kepercayaan itu agar ianya akan terus subur buat selamanya…Tapi kadang kala aku tidak dapat lari dari makhluk perosak yang sering kali cuba menghancurkan kesuburan kepercayaan itu….. Akibatnya….hati aku terguris dan terluka kerana makhluk perosak itu..

Kejujuran……jangan kau pergi kerana kepercayaan sangat memerlukan mu…. Tanpa mu, kepercayaan juga akan turut hilang……..

Aku selalu berdoa dan aku bersyukur dengan apa yang tuhan berikan kepada aku. Aku berharap tuhan akan berikan aku sebuah kebahagiaan di akhir hidup aku nanti……………



0 berani bersuara: