June 25, 2011

Beg Duit Kamu ada Ape?

Selamat Malam Semuaaaaaa......!!!!

Malam ni kita santai-santai je...Apa khabar Wallet/Purse korang? Kembung ke kempis? ehe...tak nak citer pasal tu..tapi apa yang ada dalam Wallet/Purse korang tu.. ?


Jom kongsi dengan Nurrstyle...Kita tengok apa yang korang ada.. Caranya mudah saja
  • Tulis Entry Pasal Wallet/Purse korang
  • Post kan link entry korang tu kat ruangan komen entry aku ni
  • Jangan lupa back link ke NURRSTYLE
Aku tak sediakan sebarang hadiah sebab ni bukan contest OK! Tapi secara tak langsung diharapkan dapat la menaikkan trafik blog kita semua ^_^ v

Jom Terjah Purse aku !!!

Takde la bersepah sangat pun..huhu....selalunya lagi teruk

Keluarkan satu-satu tengok apa yang ada

Resit-resit beli barang
Ni kira takde la banyak sangat..selalu lagi banyak...
Kalau dulu member aku selalu cakap aku ni suka sangat kumpul sampah sarap

Tiket Tren
Sejak aku bertukar ke Ofis aku sekarang ni aku kerap naik ketapi kalau nak balik kampung
Masa duk KL dulu naik kete je dengan adik aku atau "dia". Sekarang terpaksa la berdikari sikit..

Slip Bank

 Business Card

Macam-macam jenis Kad
Kad ATM je banyak tapi duitnye takde :p 

 Buku Akaun (Penting ni)

 Duit 
Yang ni wajib ada..paling kurang pun RM5

Tadaaaa!!!!!
Dah Kemas pun

Yang korang macam mana pulak? Jom la kongsi


2 berani bersuara:

haffizmohdnoor said...

mak aihh.. bapak banyak barang dalam purse kalah toke ayam huhuu :D

JOM join Dear Haffiz Lucky Draw

nurr said...

tu baru sikit...tak tgk time banyak lagi dari ni