April 26, 2011

1 Melayu 1 Bumi? Ape ni?

Assalamualaikum & selamat pagi!

Hufft!! Hufft!! Beri laluan..beri laluan! Breaking news ni!

1 Melayu 1 Bumi? Ape ni????

Perlu ke??

Aku dah risau, aku dah pening...memang la aku bukan orang penting dalam kerajaan tapi aku rakyat yg mengambil berat..

Perlu ke semua tu? Aku risau pasal perbalahan dan perpecahan rakyat Malaysia gara-gara isu ini.. Mantan Perdana Menteri kita pun menolak dan mengambil pendirian yg bertentangan dengan gelombang ini.

“Saya harap ia tidak akan berlaku. Ia amat tidak baik... orang ramai harus fikir mengenai ini, kita menuju malapetaka jika ia berlaku,” kata bekas perdana menteri ini kepada pemberita di sini hari ini.sumber: The Malaysian Insider

Macam biasa aku tak nak komen lebih-lebih..apa yang aku nak cakap, AKU SEBAGAI RAKYAT MALAYSIA SANGAT RISAU!

Artikel penuh kat sini ----> The Malaysian Insider


2 berani bersuara:

Muhammad Helmi said...

kita sepatutnya berpegang pada kosep 1 Malaysia...
Jemput Datang Ke Blog Saya

nurr said...

sebelum ni xde pun isu-isu ni sume...sabo je laa

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Walgreens Printable Coupons