March 25, 2011

Feeling Bad!

Aku rasa teruk sangat2...serabai giler..mood takde.. 
S.U.C.K ! Masalah2...takde solution maybe..ntah laa...aku pon xtaw...dari semalam rasa cmni..balik kje kul 8 pagi tadi terus tido. Bangun kul 12 tghari, makan2, ngadap tenet jap..tapi xtaw ape nak buat.. Fesbuk sume aku da freeze..Arghhh lantak la! Aku tenet gak..blogwalking...tgk2 blog yang aku follow.. Tengok jam da pukul 4...tenet lagi sampai la kul 5.30ptg baru aku mandi..haaa...hambek ko! Dalam sejarah aku mandi lambat giler..Lepas mandi aku b'kurung dalam bilik smpai la skang.. Sehari suntuk aku dalam bilik jew....tak taw ape aku fikir...Aku abes kan masa aku camtu je...

Pastu duk dengar lagu Linkin Park- Waiting for the End, Justin Bieber-Pray, Bruno Mars-Grenade sampai lebam..biar telinga aku..netbook aku..ske ati aku la nk replay banyak mana pon..ade aku kesah? takde pon aku kacau sape2 kan

Hidup...hidup....sampai bila nak macam ni? rs cam x guna jew! Ntah nape aku rasa takde orang yang dapat selami & rasai ape yang aku rasa.. Feeling bad.. Nak luah kt sape2 pon bkn ade yang paham kot dan takde sape yang dapat tolong...ARghhhhhh!!!!!!!

Am I stupid? har...har..har...or Am I Crazy? Please Help me....! 

0 berani bersuara:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Walgreens Printable Coupons