January 22, 2011

Saya sangat Bosan

Asal cuti je aku bosan..Asal bosan je aku cuti.. Kadang naik penat sebab asyik tido jew. Kuar?? nak g mana?? Kan best kalau macam dulu2..leh tgk wayang,shopping2,jenjalan,lepak2 ngn kwn2. Skang??? Oh tidakkkkkk!!!!! Trase agak ketinggalan sket aku rs skang ni.. Meh aku citer tempat baru aku di 'posting' kan.

1 daerah yg pada mulanya m'buat fikiran aku kosong bila t'pksa
dihantar ke sini.. sedey giler T_T

Bagi pencinta alam aku rs mmg sesuai sgt tempat ni ngn dorg.. Tapi aku lebih suke dgn hiruk pikuk kota.


Railways Station

Mula2 smpai kt stesen ketapi ni aku rs aku cam jakun sket la sbb duk tengok2 keadaan sekeliling. Yelaa...stesen ni betul2 kt tepi gua tu..haha...xpenah tengok nyer pasal



Bandar Lama

Yang ni plak bandar lama kt sni..camtu je laa kan...nk cari barang agak susah sket laa...takde banyak pilihan.

*** pic tu sume aku amek kt google..lupe plak nk crdt kt tuan punye..ehe..halal ek

So, skang korang taw la kan nape status aku kt FB @ YM asyik bosan jew.. Bila la dapat tukar ke KL balik...huwaaaaaa...!!!!


0 berani bersuara:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Walgreens Printable Coupons