January 17, 2011

Menang sehingga Rm40k dengan Milo Fuze


Sekarang ni macam2 Contest ade...hadiah pon jangan cakap la. Perghhh!! Tapi nak menang pon agak susah laa..Aku pun pelik nape aku x penah pon ade luck nk menang. tapi x salah kan kalau mencuba sebab ni kira nasib la kan.. Yang Latest nyer contest >>> MILO FUZE.


Contest ni sudah pon bermula pada 30th Disember 2010 dan akan berakhir pada 9th March 2011 (skang baru bln Januari). Maksudnye sempat lg la nak join. Yey! ^_^

Cara2 penyertaan mudah saje :-

1.Tag kawan-kawan yang korang rasa personalitinya sama dalam gambar2 kt dalam contest samada org tu pemalu ke,cantek ke dll.

2. Main 3 permainan yg menarik

Mudah kan?

dan yang paling penting korang mungkin salah seorang pemenang yang akan memenangi Macbook Pro, iPhone 4, iPad, and Playstation 3

Bestnyeee klu menang!!! >>>> nak g men games dulu..korang2 pon jgn lupe join contest




2 berani bersuara:

Bay said...

Wow! Very interesting blog you had here! Wish to connect with you on Google Friend Connect! Cheers! =) (http://whimsicalss.blogspot.com/)

nurr said...

Bay : tq

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Walgreens Printable Coupons