January 27, 2011

Hotlink Tetap di Hati


Arini nak citer pasal Hotlink yang sejak dulu aku pakai...tapi xde la sejak kecik..hu3.. 1st time guna TMtouch 013 ingt lagi ( tapi ni bukan hotlink). Aku start pkai hotlink masa blaja kt PJB tahun 2004. Aku memang slalu b'tukar no tpon tapi Hotlink tetap menjadi pilihan hati aku..Aku pon xtaw nape! tapi rs cm bangga jew pkai hotlink..hahaha...sengal! Ramai yg pkai operator yg kaler biru tu..dorang kata murah..so, aku try la pakai yg kaler biru tu dan m'buat perbandingan dgn Hotlink kesayanganku ini..Tapi ternyata Hotlink lagi murah dr yg biru tu.. Walaupon aku ade 2 Nombor skang iaitu Hotlink dan biru tu...aku sllu jew top up Hotlink kesayangan aku ni..Biru tu hanya utk keje shj.

Yang aku nk citer arini bukan perbandingan antara dua2 syarikat komunikasi tu tapi ini :-

How to get RM20 "Angpow" bonus credit from your Hotlink

Dan aku rasa agak berbaloi kerana promotion ni xde la mcm
yg biru tu..reload crdt RM30 baru dpt percuma RM8. tak berbaloi kan?? Tapi Dengan Hotlink hanya dengan tambah nilai hot tiket RM20 atau tambah nilai RM30 korang leh dpt 'angpow' kredit sebanyak RM20..Berbaloi la tu..dpt 80-100% pulangan. Tak taw la klu korg kurang cerdik rs tawaran ni tak berbaloi lagi.



Nak taw b'baloi ke x, JOM KITA GRAB TAWARAN NI SAMA2!


0 berani bersuara: